WUHUW WORKOUT  filmet på Hotel Skodsborg

Gentag alle øvelserne 3 gange.

Husk at trække vejret og tænk over din kropsholdning under hele øvelsen.

1. Hurtige løb op - sørg for at dine arme er aktive på ydersiden af kroppen og at albuerne kommer langt bagud hver gang. Løft dine knæ op og hold din krop aktiveret (spændt) og oprejst.
2. Gå op på hvert andet trin og sving benet bagud og spænd i dine baller. Skiftevis går og svinger du benet bagud og husk at du bliver nede i bøjede ben mellem dine sving.
3. Vend siden til og bøj ned i begge ben. Træd nu op - med bøjet ben - og så samler du begge ben på det samme trin. Fortsæt øvelsen hele vejen op af trapperne og bliv nede i bøjede ben hele tiden.
A. Hænderne i taljen.
B. Hænderne og arme oppe over hovedet.
C. Armene strakt frem foran brystet.
4.  Træd op på hvert andet. Bliv nede i bøjede ben og saml fødder på samme trin.
Husk at hold din nakke/ryg lang og lige. Når du skal tilbage og  ned forgår det baglæns. Tag et trin af gangen og husk at blive nede i bøjede ben.
5. Hvert andet trin op og hvert enkelt trin ned. Tag det stille og roligt men bliv nede i bøjede ben under hele denne øvelse. Husk, at rette din krop op og at trække vejret. Jo længere nede du er i benene, des mere effektiv vil øvelsen være.
Se flere WUHUW WORKOUT videoer her

Af Camilla Malmberg & Saseline

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - Klik her

Likes

Comments