Kære læsere,

Vi håber i har haft en dejlig ferie. Vi er så småt ved at vende tilbage til tasterne efter en skøn ferie med vores familier.  Idag deler vi en workout video med Camilla Malmberg, til jer som har lyst til at komme igang med træningen igen.

Camilla kommer rundt om en masse øvelser som du enten kan bruge enkeltvis i din egen træning eller ved at udføre øvelserne som vist i videoen. Husk der også er en masse WUHUW WORKOUT træningsvideoer, som stadig kan bruges igen og igen, og som du kan variere ved at blande dem på kryds og tværs, alt efter hvad du er i humør til;)

MyKindOfWorkout By Camilla Malmberg

Til denne workout bruges der Catsliders og Powerbands. Har du ikke Catslider så brug alm karklude eller små håndklæder (lyserøde/blå og gule fra Netto til ca. 12 kr er rigtige fine - NB! de skal ikke vaskes inden. Powerbands kan købes her  (på videoen bruges et grønt powerband = medium styrke) med tiden kan du stige i styrke - det går faktisk hurtigere end man tror før du bliver stærk nok til dette. Det er en god investering, og de koster ikke meget.

Både Powerbands og catslide er to af mine personlige ynglings træningsredskaber - netop fordi du hurtigere får fat i dine mange muskelgrupper, behøver du ikke lave ligeså mange gentagelser for at opnå samme effekt som ved andre træningsøvelser, og du forbliver i en mere kontrolleret og sikker flow i dine øvelser. Det er også nemme redskaber at have med i kufferten, så har du kan lave din daglige eller ugentlige træning hvor du end har lyst til det.

Husk at trække vejret , spænd op i baller og core og hold din krop aktiveret og klar til udførelsen af denne video´s trænings program.

Rigtig god fornøjelse :) Camilla

Tak til VesterBRONX Gym for location

#MYKINDOFWORKOUT by Camilla Malmberg

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - Klik her

Likes

Comments