Half Balance Ball øvelser :

1. Skiftevis fra side til side. Start med, at tage 4 gentagelser i et roligt tempo og herefter sætter du gradvist tempoet op. Det vigtigt at huske vejrtrækningen og din kropsholdning skal være løftet.

2. Balance i hop på et ben. Hop op på balance bolden med et ben - husk at benet altid er let bøjet.Skift til det andet ben. Når du stå oppe på balance bolden så hold din balance i et kort øjeblik inden du hopper over på modsatte ben. Begynd også er i et langsomt og sikkert tempo og sæt mere og mere fart på når du føler du klar.

3. Hop op og kom ned i knæ på begge ben samtidig. Jump Squats på balancebolden.Hop op på toppen med samlet ben og bøj ned med numsen mod balance bolden.Nu hopper du ned med begge ben væk fra hinanden og bliver nede i bøjede ben.Husk at trække vejret og hold din overkrop oprejse under hele denne øvelse.

4. Skiftevis ventsre og højre ben på balance bolden.Modsatte ben og fod er på gulvet og nu bøjer du med i begge ben. Læn din overkrop lidt frem - men pas på ikke at "tabe" kroppen. Kig frem og ned mod gulvet (din hage skal være væk fra dit bryst.Husk begge ben er parallelle og du skal blive nu nede i bøjede knæ. Nu bouncer du med numsen ned mod gulvet. Her gælder det, at jo mindre bevægelser des mere aktivitet kommer der i dine ben og baller.

Happy Workout :)

Af Saseline & Camilla Malmberg

Barre | TRX®| Powerbands™ | Catslide® | HEAT IT UP | Mobilefit & Reformer certificate instructor.

www.camillamalmberg.comSE FLERE TRÆNINGSVIDEOER HER

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - Klik her

Likes

Comments