WUHUW WORKOUT videoer filmet på Kurhotel Skodsborg Spa & Fitness

Man vælger normalt 1 øvelse og gentager denne af 8 omgange. Men jeg vælger 4 øvelser og gentager dem alle 4 a 2 omgange. Dette gør det lettere at holde fokus på din kropsholdning under øvelserne - og gør det muligt at give sig FULDT UD under alle 4 minutter som det tager at gennemfører en Tabata Workout.

Tanken er at man giver den fuld gas i 20 sek og holder pause 10 sek pause (men hold dig igang i din pause).Start med en omgang, næste gang du prøver den så kør 2 omgange, og øv dig i at sætte tempoet op. Næste mandag har vi 2 omgange ny TABATA videoer klar.

 TABATA

Squats:

Stil dig med godt mellemrum mellem dine ben. Husk at fødder - både tær og hæle skal være på en lige linje. Når du bøjer ubehageligt knæ presser du din numse bagud og dit bryst frem. Pas på dit lænde svej - husk at aktiver din core og hold lang lige nakke og ryg.

Lunges med kick:

Placer dig nede i en lunge med begge knæ bøjet og kroppen lige. Husk forreste knæ skat være over anklen. Kom godt ned i center med numse og overkroppen - og når du kommer op på et ben i balance sparker du dit løse ben frem og højest op i hofte højde. Og kom tilbage ned i en lunge med begge knæ bøjet. Denne øvelse skal gøres på begge ben.

Squat - bliv nede og bounce:

Stil dig med godt mellemrum mellem dine ben. Husk at fødder - både tær og hæle skal være på en lige linje. Når du bøjer ubehageligt knæ presser du din numse bagud og dit bryst frem. Pas på dit lænde svej - husk at aktiver din core og hold lang lige nakke og ryg.

Bliv nede i de bøjet og bounce i små bitte vippende bevægelse.

God WORKOUT ;)

Af Saseline & Camilla Malmberg

Barre | TRX®| Powerbands™ | Catslide® | HEAT IT UP | Mobilefit & Reformer certificate instructor.

www.camillamalmberg.com 

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - Klik her

Likes

Comments