WUHUW WORKOUT videoer filmet på Kurhotel Skodsborg

CARDIO workout man vælger normalt 1 øvelse og gentager denne af 8 omgange. Men jeg vælger 4 øvelser og gentager dem alle 4 af to omgange. Dette gør det lettere at holde fokus på din kropsholdning under øvelserne - og gør det muligt at give sig FULDT UD under alle 4 minutter som det tager at gennemfører en Tabata Workout.

Tanken er at man giver den fuld gas i 20 sek og holder pause 10 sek pause (men hold dig igang i din pause)

Cross med kick to the front:

Start med at sparke højre ben frem og byt ben over til venstre kom godt op i tempo og flow med kroppen imellem dine spark.

Plié:

Hælene samlet og tæerne ud til begge hjørner. Bøj ned i begge knæ og tag dine arme ud til begge sider. Skuldrene tilbage og ned - brystet løftet og hagen væk fra brystet. Kig lige frem.

Bounce nu i begge ben - så små bounce som muligt og bliv nede i dine bøjet ben under hele øvelsen.

Cross Balance:

Hop over til højre og venstre side løft et ben og pres det bagud så dine ben er krydset og foden er løftet og du holder din balance imens du er igang og hopper over fra side til side. Tag din hånd/arm med frem - skiftevis - og stræk den frem og ud for i dit knæ. Dette hjælper på balancen, flow og aktivering af din krop.

Planke:

Spænd hele kroppen og hold din core (navlen skal i d mod din rygsøjle) og ballerne skal spændes. Skuldre bæltet skal presses op mod loftet og du skal kigge ned mod underlaget/gulvet. Bevæg nu dine fødde og ben ind-ind og ud-ud. Kør et roligt tempo og gradvist sætter du tempoet op.

Løft højre og venstre hånd - SKIFTEVIS - op mod højre og venstre skulder. Albuen skal op mod loftet og du må gerne give den gas så længe du holder din kropsholdning stærk.

Tilføj gerne de 2 TABATA videoer vi har lagt ud de sidste 2 mandage, så du får mest ud af din træning.

Klik her

I må gerne hashtagge #wuhuwworkout så vi kan følge med og se jeres workout på instagram;)

God WORKOUT

Af Saseline & Camilla Malmberg

#mykindofworkout by Camilla Malmberg

Barre | TRX®| Powerbands™ | Catslide® | HEAT IT UP | Mobilefit & Reformer certificate instructor.

www.camillamalmberg.com

SE FLERE TRÆNINGSVIDEOER - b.la barre træning, pilates og masser funktionel træning , som kan laves alle steder på alle tidspunkter - ganske gratis lige HER

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - Klik her

Likes

Comments